Annandag jul^^

Redan kväll :O Det gick fort men jag sov ju också till elva<3
Tänkte iallafall fixa en hiss och diss lista, det var länge sedan och jag har ändrat mig kring vissa punkter...
Här kommer den =)


Julen- Ni kan nog förstå själva varför. Den är fylld av glädje det är lov och man får fina saker+ att man får vara med sina vänner :)<3
Spotify- Så himla härligt att bara koppla i ett par hörlurar om man inte får lyssna högt och sedan bara lyssna^^
Fancy parfym- Som jag fick i tidig julklapp för en vecka sen ungefär :) Tror jag fick den först, spelar ingen roll men det är typ första gången =)
Vänner- Finns så många, och det är så härligt att bara ha dom att vända sig till. att ha någon att lita på som förstår en som inte dampar eller som missförstår allt! älskar er<333


Dom som inte kan glömma och gå vidare- det är bara så irriterande, jag syftar inte på någotn speciel just nu, men det är bara störigt. Alla kan göra fel, det är mänskligt. Man ska kunna förlåta. Jag är aldrig långsint, jag förlåter fort.
Tights- Inte tights i sig utan dom som inte har något över utan andvänder dom som jeans. när jag andvänder tights då har jag en lång t-shirt eller något. Annars är tights väldigt snygga ^^
Plastgranar-Så fula, om inte vi skulle hittat en riktig skulle vi behövt ha en sådan. Dom är skitfula!!!

Nu ska jag vara lite social :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0