Dålig update

Sorry för dålig update, jag har haft 4 prov den här veckan, så det har varit lite jobbigt att göra båda. Det är ju lätt för Dessie eftersom hon inte går till skolan....

Men det ska bli bättre, förhoppningsvis får jag en kamera i julklapp och då kan jag fota "dagensoutfitt" och mycket mer :)<3
Lovar att jag så snart som möjligt ska fixa bloggen, design (när smulan fixar en), mer bilder(om jag får en digitalkamera) och fler inlägg(när proven är över)

Men nu måste jag plugga till No-provet som vi har imorron. 13 frågor att se fram imot ;)<3
Hoppas faktiskt att jag får alla rätt.




Att gör under helgen:
Färga håret brunt
Plugga
Träffa britten och thomas+sara och philip :)<3
Shoppa med Malin<33
Och fixa bloggen :)

Nu hoppas jag att jag kan fokusera lite på no:n nu. Kommer bli svårt men jag måste!!


ha en bra kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0