Ehm seriöst skaffa ett liv.

För det första vem fan är sarah? Om det är den jag tror det är så kan du tala för dig själv.
Och bilden är tagen med min dator med min kamera! Och nej jag tänker inte ta en bild på honom, jag har flera bilder men jag tänker inte lägga ut dom.
1. För att han inte vill det, för att han vet att dom som läser min blogg (jag säger inte alla) är .......
2. För att om ni kände mig skulle ni veta att vi inte har varit tillsammans på 2 månader. Och jag är inte "kompis" med honom på facebook för att han inte har det. Och alla har inte facebook, han hade det. Men inte längre. För han vill inte.
Förstå det, bara för att man inte vill ha facebook betyder det inte att man inte finns. och nej jag bryr mig inte om vad ni tycker. jag bryr mig om vad mina vänner tycker. Och ni som inte förstår det så 'r ni väldigt dumma!

Så skaffa ett liv istället för att lägga er i mitt liv.

Kommer inte blogga så mycket idag, för jag har inte tid jag ska träffa sebbe, Angelica och Alexander!<3

Ses
Ett <3 till mina kompisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0