Ge er!

Jag vill bara säga en sak innan jag skriver det jag igentligen ville.
Jag tror inte jag är bättre än alla andra, jag har inte sagt det alls.
Men av någon anledning verkar vissa av er tro att jag tycker det. men det gör jag inte. Om ni inte gillar min blogg, läs den inte då. Jag klarar mig utan er, jag har läsare som läser min blogg för att dom vill det!
Jag skriver vad jag vill här, men jag skriver inget som skadar er. (har gjort det typ en gång, men har inte gjort det mer sen.) Så tänk på vad ni skriver. Det är lätt att hacka på någon på internet. Men jag tror inte ens att hälften av er menar det eller vågar stå för det igentligen!

Och det jag skulle skriva orkar jag inte skriva nu. Så jag uttrycker det med en text jag kom på imorse istället.

Hellre ha hundra redovisningar än att vara stum.
hellre läsa 1000 sidor historia än att vara blind.
hellre lyssna på 1000 redovisningar än att vara döv.
Hellre bli hatad än att hata någon.
Hellre bli mobbad än att mobba någon annan.
Och jag är hellre en bra vän som pratar med den jag är ovän med, istället för att sprida rykten.

Tänk på det nästa gång ni säger något elakt till eller om någon. Tänk på att det är bättre att ni pratar med den personen och reder ut det än att du går och hatar henne. Det  kanske bara är ett missförstånd.
För kom ihåg. Hellre ha en riktigt bra vän än flera som hatar än i smyg.


Nu ska jag fixa lite saker. Tänk på det jag skrev i mitt inlägg! Det är värt att tänka på!
I nästa inlägg kommer ni får reda på varför jag är som jag är!



Kommentarer
Postat av: Skiiiiipy

bra där

2009-12-10 @ 08:03:23
URL: http://skiiiipy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0