Happy and Sick:)

Till Anonym<3: tack så jätte mycket för att du vill hjälpa mig, ttyvärr så funkar inte min msn.
:´( Skulle bli jätte glad om du kunde och ville hjälpa mig på något annat sätt :)<3

Det är sånna här komentarer som gör en sjuk tjej glad, det är inte många ord men dom värmer ändå ^^ <3<3
C E C I L I A ♥ om Hiss-Diss! m.m....:
Hejsan! =)
Söt blogg du har! ♥
Kramkram.

Hur som helst undrar jag om någon kan berätta för mig hur man sätter in en header. Som sagt funkar inte min msn så ni får förklara på något annat sätt :)<3



Ungefär såhär känner jag mig just nu :O


Återkommer senare ikväll förhoppningsvis med en ny header och med en hiss och diss lista<3
Älskar er mina underbara läsare<3

Kolla min nya signatur^^ Fin färg va<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0