Nästa producent?!

Eftersom jag antagligen kommer vara hemma imorogn(?) och jag inte kan göra så mycket saker så har jag börjar skriva på ett filmmanus! :)
Det handlar om tre tjejer som är bästa kompisar som lever i en lyxig takvåning i new york. Dom är rika, vackra och det är snart jul. Men missförstånd,svek och lögner bryter sakta ner deras vänskap och frågan är om deras vänskap kommer blir förstörd för alltid!?

Spännande va!? xD Har snart skrivit en sida, men ett filmmanus är ungefär 100 sidor så det är en bit kvar^^
Men men, jag vill verkligen och då kämpar jag för det.

Vi åt lunch på pizzeria Miami!? Har aldrig varit där och har inte ätit pizza på väldigt länge.
Mår som sagt inte bra och åt typ en bit sen var jag mätt och mådde skit illa! Men jag kan inte äta som som är så onyttigt. Jag mår bara illa då.

Ska försöka skissa lite på mina huvudpersoner medans jag väntar på att Mamma ska komma hem från sin julshopping i täbban. Undrar vad hon köpert till mig och syrran!? :)<3

Ses senare. Komentera gärna och berätta vad just du vill ska finnas med på min blogg. :) Jag bloggar ju för at jag vill och när jag märkte att folk började läsa den började jag blogga för att ni ska kunna läsa också<3

ha en bra kväll<3

PS:/ Det kommer snart bilder från helgen (dock inga från kryssningen för att det var för mörkt för min mobilkamera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0