Sjuk fortfarande!

Mår fortfarande inte bra!
Ni kan ju själva se vad klockan är och att jag inte sover. Jag släckte klockan tio eftersom jag inte orkade läsa när mamma och pappa sov. Sedan låg jag bara och vände på mig till klockan tolv. Då gav jag upp och nu har jag läst bloggar i 2 och en halv timme -.-!

Vet inte vad jag ska göra jag mår verkligen inte bra, jag mår illa, är snurrig, hostar(dock inte nu eftersom jag tagit hostmedicin) och är bara seg! Gissar faktiskt att jag kanske  har lite feber...
Har läst gamla inlägg från gaybloggen. Tycker den är så skön ^^
Han är så härlig! Inte provecerande utan bara rolig :)
Har gett upp om Kenzas blogg. Hon skriver bara samma sak, hon är på collage eller på village hela tiden. Och dricker och tar likadana foton. Så tråkigt!
Foki kan ju inte uppdatera så mycket eftersom hon är på semester, men jag tycker hon är duktig iallafall<3
Dessie är ju i idre och bloggar sällan...
Och kissie skiter jag i för hon är så tjatig!
Paow har jag helt tappat intresse för eftersom hon har berättat saker som t ex dessie sagt till henne i förtroende. Så himla lågt tycker jag!

Ligger annars i min säng på landet och väntar på morgonen.....
Låter bara låtarna på min mobil gå, för jag avskyr tystnad. Det känns så ensamt :(
Ska fortsätta läsa bloggar nu och hoppas på att tiden går fort!
Sov gott ni som kan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0