Suck!

Jag vaknade imorse och mådde skit, är fortfarande sjuk! Mamma och pappa sa till mig redan igår att jag inte får gå till skolan idag...
Så går jag upp och ser att det är typ en decimeter snö :)<3 Och att det snöar och då blir jag glad xD
Sen går jag in på en blogg och kollar, och ser då att hon som vanligt skrivit mitt namn i ett inlägg och skriver en massa saker. Jag skriver inte ut namn på dom jag bråkar med längre(har gjort det en gång!) för att är inte schysst. För dom som bara läser bloggen men inte vet vad det handlar om den kanske tar fel parti och blir sur på en! Och det är ju inte kul. Men hon verkar ha så jävla lite att skriva om så hon skriver om det jag sa. Jag skrev ett ord!!! Och det vara bara för att hon var så jäkla seg på att svara. Jag trodde hon dissade mig helt. Men det gjorde hon inte. Och ordet jag skrev vad inte ens taskigt, det var mycket taskigare att skriva mitt namn i hennes blogg. Får seriöst damp på henne och några andra i min klass! Jag tycer om min klass. Men det spelar ingen roll för dom. För vad jag än gör så gör jag något fel. Jag kan inte ens säga något utan att dom dampar (inte alla!, så om ni inget gjort ta inte åt er!) Jag blir så trött på det. Kan dom inte ge mig en chans.

Idag är jag glad över att jag är sjuk! Och det är jag aldrig annars. Och det är för att då slipper jag går till skolan och bli mulad av typ alla killar i nian. Och så slipper jag mer bråk med dom i klassen. Det är så jävla skönt att vakna och få reda på att jag slipper det!!!!
Så snälla sluta komentera och säga saker som: Som om du är så mycket bättre. och sånna komentarer för hittills har jag varit snäll och låtit bli att skriva ut era namn. Men om ni inte slutar så kommer jag få damp på er och skriva ut det iallafall!
Snälla lägg bara av! Jag får så många snälla mejl och komentarer hela tiden! Jag behöver inte dumma komentarer från folk utan liv!!!

Tappat blogglusten just nu. Kommer senare.


Och snälla! Ni som är inblandade, börja inte dampa på det jag skrev!. För hittills så vet ingen vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: matilda

cool design, randigt :D

2009-12-15 @ 13:03:11
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0