Tjoho fredag xD

Nu har jag äntligen städat ^^
jag sitter här och ska packa och lyssnar på spotify <3 Min favorit låt nu är nog:
Haley James-Halo ;)
Om ni inte lyssnat på den gör det! den är jätte bra.

Ska ner till stallet, rida och sedan hem igen. Packa det sista och sticka till landet!
Ikväll kommer sara och philip ^^ Och vi ska bara ha det mysigt, kolla på film osv.
Imorron blir det kryssning, och lite allt möjligt.
Och på söndag fyller pappa år + att det är lucia så vi ska stanna över natten och fira honom tillsammans.
Är ledig från skolan på Måndag (har tagit ledigt) så då ska vi bara åka hem och ta det lugnt.

Har varit en helt vanlig skoldag, förtom att vi hade vikarie på matten och No:n!
Skulle igentligen varit hemma idag, mår skitdåligt, har ont i halsen, är jätte snuvig. Och nyser typ 24/7. Men ska ändå ner till stallet och rida, och så måste jag prata med Malin. För felicia har fått kolik och ligger på sjukhus :´(

Nu ska jag packa, men vi hörs kanske senare idag ^^
om jag inte svimmar när jag kommer hem eller något xD Bjuder förhoppningsvis på lite bilder om min helg, ses!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0