8 Saker

Nu kommer 8 saker ni inte vet om mig :)

1. Jag har förlorat mormor, morfar, farmor, farfar, min faster (hon finns men jag vet inte var hon är :´(  ) min hund, 4 hästar jag älskar mycket och mitt marsvin som jag haft sedan jag var liten.
Ett djur kanske inte betyder något för er, men dom betyder mycket för mig. Jag har många minnen och jag hoppas jag aldrig glömmer dom <3 :(
2. Jag har aldrig färgat håret (kanske syns vad vet jag, jag vill tona men får inte :/ )
3. Tro vad ni vill men mina ögon kan gå från blå till grön (mörkblå till mörkgrön)
4. Jag har dansat i 8 år och spelat innebandy i 5.
5. jag är "kär" i någon i vår skola ;)
6. är inte kompis med den jag älskar mest för att hon har blivit en fjorts
7. Jag saknar min gamla klass mer än vad jag igentligen vill erkänna....
8. Jag har varit utomlands varje år från att jag föddes till att jag var 12 år. Minst en gång.

Innan ni dömmer mig och tycker jag är sur. Kanske ni ska titta på det här. Jag kanske inte är en solstråle men det är för att jag förlorat så många i mitt liv :´(
jag kanske inte är perfekt men vem är det.
Och om jag ska berätta 5 saker om mig sjlv så skulle det vara (om min personlighet mest)

1. Jag har aldrig berättat en hemlighet
2. Jag är inte alltid snäll men försöker alltid vara det.
3. Jag läser ca:6 böcker i veckan för jag tycker det är kul och skiter i om det är "töntigt"
4. jag gillar inte godis mer än kanske en lite bit typ en rad
5. Jag hatar chips och sånt. + mcdonalds och burger king m.fl  det är skit äckligt!!!


är jag den ni trodde att jag var?! Tror inte det. Många har missförstått mig. Men skit samma nog om det.
Orkar inte skriva mer nu, vill bara säga att jag alltid kommer älska dig Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0