Bort :)<3

Om 20 dagar ska jag får ta bort min tandställning :)
Så nu börjar nedräkningen!

Annars händer det inte så mycket.. har köppt några nya ljus till mitt rum (ljus är ett måste!)
och nu kommer Inne/ute lista ^^ <3

Ska göra en enkel version (är inte så kreativ idag)

Inne:                                                        Ute:
Nätet <3                                                    Kissie, dessie och allt vad dom heter
Julmust :)                                                  Cola, fanta Osv
Stora sängar                                              Våningssängar
Stora ljus                                                   Lampor

Och kom ihåg 20 dagar kvar tills jag är FRI !!!!!<33333




                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0