en sak bara...

Jag kommer inte hinna, blogga så mycket idag för jag har inte tid. Ska städa, vara ,med malin osv....

"Gråtfärdig": Jag var inte gråtfärdig. Men därfimot så hade jag en dålig dag, om man har läst inlägget där jag skrev typ 8 sanningar om mig själv så kan man förstå varför!.
Jag kan vara ledsen för ingenting ibland. Alla har sånna dagar. men jag blev inte ledsen för det.
Därimot tyckte jag inte om att hon sa det framför typ halva klassen. För det var typ bara 3 som såg inlägget, och 8 som hörde när hon pratade med mig (jag tycker inte jag förtjänade det, men alla tycker olika)
Hur som helst så är inläggen borta och jag vill bara säga förlåt. <3

ha en bra helg så hörs vi kanske innan jag åker tll globen imorron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0