Fredag <33

Äntligen fredag, har längtat så mycket.

Sitter här och lyssnar på stand by med Rabih, den är så bra :)<3
Har funderat och tror att jag ska åka till marias och idas "tjejfest" eller vad man nu ska kalla det...
Jag vill inte vara den ända som inte går och jag vill att dom ska se vem jag igentligen är... Är så jäkla blyg i skolan :/

Såg snyggingen idag igen, inte sjuk än. Maria stör sig på att jag inte säger vem det är, men då kommer ni ju bara skvallra ;) Och om axel g får reda på det kommer han mobba mig :O (det är INTE han) Jag stör mig som fan på honom!
Det finns flera snyggingar i skolan men den hemliga är the best one xD 
 

Han är skit snygg xD
Älskar hans underbara bruna ögon (där fick du ett tips maria :) )
Avgudar hans leende <33
Han röst och skratt är så mysigt ^^
Han går snyggt, inte lika "macho" som alla andra
Och han är rolig <333

Nu blir det inga fler ledtrådar ^^ Jag tycker verkligen om honom, vissa killar (ska inte nämna några namn) är bara jobbiga.
Det värsta med killar är:
När dom tror att dom är bäst och pratar oavbrutet i klassrummet
Sånna som ser tjejer som en sak, som dom kan strula med
Dom som tror att dom kan leka med en tjej och sedan bara försvinna
Killar som bara gillar en viss sorts tjejer.... Som inte kan utvigda sig lite
Och dom som är snygga och vet om det.

Killar, sluta bläng på tjejer, om ni gillar någon säg det.
Om ni inte gillar dom så fine, men va inte så jäkla omogna.
Tjejer hatar killar som är för fega för att säga att dom gillar någon.
Vi kan säga det men kom igen killar vågar inte.

Ni behöver inte vara oroliga, om ni är schyssta, roliga och kanske snygga men framför allt er själv då gillar vi er mer <3 ^^

Nu ska jag hämta lite dricka, och ikväll kommer mamma hem, förhoppningsvis har hon hittat min parfym <33
Älskar er för alltid. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0