God morgon :)

Ännu en mulen dag, ännu en dag i våra liv, ännu en chans för dig dessie att festa!

Ser fram imot ikväll, det blir "fest" hos maria på kvällen och seda bubbel bad och film hos ida :)<3
Så håll er borta killar! Fast om ni måste så xD
"Tonight, is girl night" xD

Undrar bara om vi skulle sova hos Ida eller inte?!, skulle inte hon tävla?


Hur många utav mina kära läsare (som troligen inte vaknat än) har druckit ;)
Jag är inte en utav dom, men vem vet när det händer.
Det ända jag är orolig över är att Juan bor i Gribbylund, och trots att han är typ 21 så skulle det inte förvåna mig om han strular med någon utav mina kompisar :S Snälla maria var försiktig, han är en lögn hela han!!!

Nu ska jag fixa till mig lite och försöka göra nått iallafall. Vet inte vad, några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0