Lite svar (förlåt Maria och Isabella)

Hejhej, tillbaks från landet skit "kul"(not). Fast det var okej....
Ska bara klar lägga en del saker, för jag vill inte att folk ska missförstå mig...


1.Du skrev att det är taskigt att vi svek, och hata...
Ja jag skrev "hata", men det var inte er jag syftade på. Min kompis (sara f) skulle ha fest men hennes föräldrar ställde in i sista sekund för att dom inte "orkade". Jag hatar inte er, jag tycker ni är 2 utav dom snällaste tjejerna jag känner. Jag är ledsen om ni tycker att jag var taskig jag menade det inte. LOVAR! Jag är lite lätt retlig ibland. Och jag tycker det är jobbigt i skolan just nu bara. Förlåt <3
2."Anonym": haha du.... haha... vilket skämt
är du så feg så du inte vågar skriva vad du heter och stå för det du säger så e det ända du visar att du bara är osäker.
3.Först säger du att det är töntigt att gå i klackskor och sedan säger du att du ska köpa ett par!?
Jag menar att det är sjukt att tjejer som är mellan 9-11 (eller 12) andvänder klackskor, dom borde vara barn inte "fjortisar". Och så menar jag att dom som inte kan gå i klackskor inte borde ha det. För deras egen skull, för det ser inte snyggt ut.
Och ja jag vill ha klackskor, bara för att testa. Igentligen trivs jag bäst i mina reebook skor.
4. Det är  bättre att strunta i godis och sånt, för att banta är inte bra!
Jag bantar inte för jag jag vet (och har skrivit om det tidigare) att det är farligt eftersom man bara går upp i stället. Jag menar att jag inte äter godis och sånt eftersom jag inte tycker om det så mycket. Det är typ bara jag som inte äter godis i klassen. Jag cyklar varje morgon på cykeln och äter nyttigt för att det är bättre för kroppen och man lever längre.
 Och till sisit:

Till dom männsikor som pratar skit om folk och som mobbar:
Jag har också sagt en del som jag ångrar, men jag är aldrig taskig mot folk. Mobbar man någon är det för att man inte mår bra själv och för att man inte tror på sig själv/är osäker.
Om man t ex säger "du är fet", okej det är inte schysst. Det är inte moget och det är bara sjukt.
Okej jag erkänner, jag ser inte ut som en fotomodel, dels för att dom inte är snygga för en del är nästan helt platta. Och jag är byggd så, jag kan itne göra något mer än vad jag redan gör. Jag motionerar och äter nyttigt. Och jag är den jag är. Om folk slutade dömma mig för hur jag ser ut och istället försöker lära känna mig tror jag faktiskt att vi skulle kunna vara vänner. Jag är schysst, jag har aldrig avslöjat en hemlighet eller mobbat någon.
Lär känna mig så förstår ni, sluta dömma folk för hur dom ser ut. Det är bara fegt, ingen är perfekt.

Kram Micki <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0