Sleep time

Sleepy time :)
Har ju skola imorron precis som vanligt, så jag måste sova nu. Men ska bara skriva klart först(dah)
Imorron, då är planen :

Skola som vanligt på förmiddagen, och en bit av eftermiddagen. Slutar 14.15. Hoppas att....... kommer :)<3
Går hem och fixar lite, åker sedan till träbban för att handla det jag berättade om i inlägget innan.
Äter middag (antagligen) och sover sedan <3 :)
Måste akut plugga matte :) (långa uppgifter och förenkling av tal.
Ps:/ kom ihåg matte böckerna, ingen matte på torsdag som vanligt :)

Åker med pappa till tibble, simning står först på schemat. (ska inte vara med pågrund av perosnliga skäl, och har dessutom gjort detta säkert 3 gånger redan. livräddning alltså)
Går till näsbydal när tiden är slut och hälsar på lollo och gänget och sitter med dom på lunchen <3
Går till cykeln, cyklar till skolan.
Hemma igen, pluggar ordentligt till matte provet. (långa uppgifter)


Skola som vanligt, maytte prov (och redovisning om jag inte har det på torsdagen)
Hem en snabbis för at byta om, sedan ner till stallet och rida <3 :)
Hem fort!!! Byta om och duscha, smulan kommer och vi ska ha en filmkväll och prata <333
Ps:/ Glöm inte NO böckerna. OCH skriv ordentligt och snabba inte på för mycket på matte provet :)
Resten av helgen blir det tid för familjen, no provet och städning av rummet....
Sedan är det skola igen, fixar framtidsplanering på måndag. (eller söndag)
På lördag nästa vecka blir det tjejmiddag med kompisarna <33 :)

Måste sova nu, har skola imorgon. Hinner jag så bloggar jag imorgon på morgonen... Annars ses vi innan jag drar till täbban! <3 Har ingen aning vad jag ska ha på mig, vill ha på mig min skoltröja, men har haft den redan och ska tvätta den och ha den på torsdag. Får se vad det blir. :S

Puss & Sov gott det kommer nog jag göra xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0