Sov Gott <3

Är så trött :O Gäsp... Har haft ont i armen hela natten och dagen (igår kväll var det olidligt) så jag sov inte så mycket. Hoppas på att få sova inatt. Längtar som vanligt inte till måndag. Ännu en vecka ännu fler timmar att slösa i skolan. Men jag är inte och kommer inte bli så sämst som Dessie är! Jag skolkar INTE !! Jag går hellre i skolan och går sedan hem när skolan slutar. <33

Orkar inte skriva mer nu, ska bara krypa ner i min mysiga stora säng och sjunka ner med huvudet på kudden och krama min jätte hund <33 (Jag har ett gosedjur och, det är faktiskt normalt, folk erkänner det inte bara ;) ) Låter det inte mysigt xD

GODNATT <33


Kommentarer
Postat av: Sowisas

Haha, gissa vem! Gjorde en ny blogg med vännen min (: /Smul <3

2009-11-08 @ 18:17:46
URL: http://sowisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0