Svininfluensan!?

Alla pratar om svininfluensan, ska man ta vaccinet eller inte!?
Jag har tagit det för att jag vill inte att bebisarna ska dö :(
Det gjorde inte ont att ta den, det spände lite men annars gjorde det inte ont. Men på kvällen gjorde det skit ont. Men jag plågas hellre 2 dagar än att dö eller veta att andra dör!!! Om fler tar sprutan dör färre. Jag tänker på andra inte mig själv xD Om alla tänker på sig själva kommer våra 9 minljoner ta slut väldigt fort ;)
Grisar är ju väldigt söta <33

Så gulliga tycker jag <3 :) Konsten frigör dig säger dom xD

Jag tycker det är skit kul med mejl och komentarer så om ni vill något då kan ni kontakta mig på den här mejladressen :D
[email protected]  :) Det är  bara roligt. Men tänk på vad ni skriver ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0