2 oktober senare

OMG jag skriver på min nya dator <333
Den är fantastisk, snabb och sååå snygg.

Jag kollar på "Camp Rock" den är så uttjatad, dom visar den typ 2 gånger i månaden.
Ska se på Idol senare med mamma, pappa är i Riga och han ska köpa en parfym till mig:
Jessica Simsons Fancy ^^ den luktar så gott, i vanliga fall brukar jag få ont i huvudet efter bara en liten stund men den här luktar så underbart. xDImorron kommer Malin, vi ska ha en riktig filmkväll och se "One three hill" hon har hela serien och den är jätte bra, spännande, snygga killar och snobbiga tjejer den har ALLT!
Vi ska till stallet, hon ska tävla, sedan till ICA och köpa lite godis och sedan ska vi hem och göra Tacos!!! Mums :D
Jag ska lägga till en sak till. "Inne och Ute listan ^^ Det är för dom som behöver "lite hjälp" Hehe xD  Frivilligt<3

Inne:
One three hills
Bruna ögon (på killar)
Blåa ögon (på tjejer)
Godis ^^
Tacos
Killar, kompisar och..........
Eyeliner
Läppglans
Snygga tjocktröjor
"Jessica Simsons Fancy"







Ute:
Camp Rock
Läppstift
Silikon
Supermodeller
Bantning
Spanska lektioner
Piano
Lösa byxor
tant-kläder
WoW
Fjolliga fjortisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0