4 oktober

Jag och Malin hade jätte kul det här dygnet, efter tävlingen igår, som hon kom tvåa i, åkte vi en sväng xD och sedan cyklade vi till mig. Det blev mumsig Tacos till middag och tortillas och godis till efterrätt.
Vi såg på typ 6 avsnitt av "One three Hills" och så var vi inne på min nya dator och testade lite kläder och teckande lite. Vi hade jätte kul, och i morse var vi uppe vid nio och åt frukost efter en timme av "One three hills".
Det här var nog den bästa helgen någonsin, eller på länge iallafall :)
Ikväll kommer Sara och Philip, det ska bli kul då har man något att göra xD

Dagens tips/råd och så vidare kommer här, enjoy ^^

Saker att fördriva tiden med när man har lov/utegångsförbud/studiedag xD:

*Komma ifatt med läxorna
*Färkoordinera garderoben
*Sätt skorna i kartonger, ta en polaroidbild av varje par och klistra på utsidan av kartongen så vet du vad som finns i.
*Gör lite Feng Shui i ditt rum och släng ut allt skräp. Om det är något du inte andvänt på ett år släng det.
*Kör Feng Shui på datorn också (städa på skrivbordet och rensa ut gamla filer.)
*Uppdatera adressboken, uppdatera sedan dagboken.
*Börja skriva på din bästsäljande roman. Om du har ett låååångt utegångsförbud kan du hinna klart med den.
*Flytta runt möbler och försök inreda enligt Feng Shui
*Lär dig meditera
*Skriv en lista över vilka som ska få julkort och planera julklapparna.
*Låtsas att du är på spa, gör allt ansiktsbehandling,måla naglarna, ta hårinpackning, borsta huden med svamp.
*Kör ett workoutprogram
*Lyssna på musik
*Skriv låtar eller texter
*Lär dig laga mat (kan ge bonus poäng vid utegångpoäng så du slipper ut tidigare)
*Städa huset (Samma här)
*Läs. Det finns en massa coola böcker att läsa och det är ett bra sätt att komma till en annan värld)

Hoppas du gillade det här <3
Ses senare xD

Kommentarer
Postat av: L

Haha, nä läser aldrig kenzas blogg.. tycker den är skittråkig (; läser mer kissies och fokis (: haha, det är bra, men tråkigt .. vi har massa prov hela tiden och jag blir så stressad.. känns som jag aldrig har tid med saker /: menmen, jag ville baka idag, men det fick bli läxor istället ...

2009-10-12 @ 20:46:29
URL: http://nordligt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, nä läser aldrig kenzas blogg.. tycker den är skittråkig (; läser mer kissies och fokis (: haha, det är bra, men tråkigt .. vi har massa prov hela tiden och jag blir så stressad.. känns som jag aldrig har tid med saker /: menmen, jag ville baka idag, men det fick bli läxor istället ...

2009-10-12 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0