Damp :O

Jag blir tokig på damp datorn. Det blir inte några bilder på dagens look idag för min mobil är dum!!!! Och datorn.
Jag är så ledsen, men ni får iallafall se ett par bilder på Bianca <3 Och Nadja <33


Jag vet mobbat hjärta, men jag älskar henne så mycket att det inte spelar roll <33


Älskar Banca jätte mycket <333! Hon fyllde min vecka på öland hos min bästis med glädje :´)

Bloggar mer senare när jag orkar.. Hehe har bloggat hela dagen så jag är lite trött. Men jag lovar att från och med i morron:




* Att jag ska blogga minst 7 inlägg per dag.
* Att jag lovar att lägga in dagens outfit så ofta som min mobil orkar.
* Att jag ska ta anurlunda foton, som blir intressant för er...
* Att jag ska skriva mer och har mer intressant att skriva om :)
* Att jag ska hitta en ny stil <3
* Att jag inte ska bli lika bitchig som Dessie och Kissie( bara lite xD)
* Att jag ska berätta hemligheter och klädtips osv.

Det blir min nya blogg i helhet. Jag lovar att den ska bli bättre ha lite tålamod bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0