Hos en kille?!

 


*
Vältränad, tränar regelbundet och vet vad han gör.
* Tjockt, hår gärna mörkt, möjligtsvis lite vax om han måste. Inte långt hår eller hästsvans! :/ Urk!!
* Gröna eller bruna ögon, med mörka ögonbryn och ögonfransar.
* Inte blek, där håller jag med Dessie, blek = inte snyggt. Halv brun året om....
* Inga finnar, det blir avskräckande. Inget smink! Of course.
* Bra klädsmak, inga fjällräven!!!! Adidas, fred perry och övriga är OK!
* Inte för kort, inte för lång. Mellan lång.
* Ålder, en till två år äldre :) (Har haft äldre killar xD)



* Snäll/trevlig, alltså ingen taskig kille
* Mysig, vet vad en mysig filmkväll innebär
* Tjejvan, men har inga alltför höga krav. Vet hur man gör i ett förhållande
* Männsklig, alltså inte perfektionist, trög eller dryg.
* Inte självgod, är nöjd med sig själv men skryter inte om det
* Inga skolkisar, röker inte, dricker inte för mycket och snusar absolut inte!
* Övrigt! (Inte tänker på sex hela tiden, sånna är bara jobbiga)



* Inte allt för krävande, som ringer hela tiden och sånt.
* Kommer ihåg, födelsedagar, namnsdag, jul och sånt. och gärna firar :)
* Kommer någurlunda i tid....
* Gärna träffas, orkar följa med på cykelturer, promenader och shoppingrundor xD
* Tycker om en för den man är, inte dumpar en efter att han fått en dit han vill (sängen, *Host*)
* Inte köper massa choklad men ibland ett smycke kanske, och som inte ljuger -.-

Jag vet jag har höga krav, men jag avskyr egotrippade killar som bara tänker på en sak + dom själva! Dom är bara dryga. Tro mig jag ska inte nämna några namn men jag vet en som bara tänker på sex och som bara är en dryg skitstövel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0