Sick and tired

Jag är trött och sjukt sjuk :( Jag orkar typ inte göra något över huvud taget. Det känns jätte trist att vara sjuk på ett lov men vad kan man göra. Jag är ny duschad och jag har mysigt iallafall trots att det är skit kallt både inne och ute. Jag måste seriöst fixa mitt element för det funkar ju inte. Det var syrran som gjorde sönder det när hon råkade skjuta in sängen i den.... Men jag klandrar henne inte, det är lika mycket mitt fel.
Så nu sitter jag här, funderar på om jag ska tända mina ljus och lyssna på min julskiva :D Jag är lite udda men det är jag ;). Hoppas att lovet går långsamt, speciellt över halloween.
Min halloween helg ser ut såhär :D



*Torsdag kväll: Fixa pumpan
*Fredag eftermiddag: Handla mat, pyssel och halloween saker.
*Fredag kväll: Laga mat, efterrätt och se på film <3
*Lördag: Plugga och städa
*Söndag:Plugga och åka hem


*Måste köpa läppglans
*Behöver seriöst fler snoddar till håret
*Och fler doftljus och en snygg bricka att ha dom på :D
*Ett par snygga klackskor

Det är det jag behöver mest! Men när jag väl börjat kommer jag på fler saker, så är det alltid <3 :D
Håller tummarna för att vi ska köpa en speciell sak på flyg fyren. (En affär i norrtälje :D)

Okej, ses senare nu ska jag sätta på musik och tända mina ljus :) Jag är sugen på att spela Bubble Trubble.
Det är skit roligt <33 Jag älskar verkligen det spelet men efter typ 10 min får man damp xD

Ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0