14 februari GRATTIS

Haha lite ego men i alla fall. Idag är jag 15 :)<3
Fick av mamma en body lotion (jordgubb) av pappa och mamma en mascara och en bok, och av pappa ett jättefint halsband. Av sara och pihlip fick jag andra säsongen av One tree hill<33 :D
Jag ska få en sak till av pappa senare idag, vad vet jag inte... spännande. =)
FÅr ju dessutom Signe, och hon kostar ju 7000 så, ja jag tror att det räcker så xD Signe är viktigast för mig.

Fick grattis sms från en hel del kompisar. Bla annat Massie<3 Och alicia<3
När ni läser det här så kom ihåg vad ni skrev i elevboken :)

Nu ska jag fira min och mammas födelsedag+ att det är alla hjärtans dag<3
Har redan fått ett underbart halsband+ örhängen av Erik och av sebbe fick jag världens finaste armband<33
(dom är mina ex men tro mig, jag ville inte ha något. Men erik och sebbe är också två av mina bästa kompisar<


Kramisar och tack för alla snälla mejl och presenter<33


Kommentarer
Postat av: MAria

Grattis ! :)

2010-02-14 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0