Ehm okej...

Fick en anonym komentar som skrev att jag ska skriva om mode, och det gör jag. Vilket innebär att hon inte kollat. Och så skrev hon att jag inte ska skriva om mina problem. Men jag gör ju det för att dom ska fatta att dom ska sluta hålla på.
Och nu har dom gjort det. TACK!

Bloggar lite snart om Mode till dig som frågade.

Gick hem idag igen. Jag försökte stanna men det funkade inte. Hade så j*vla ont i magen. Sitter insvept i en filt och fryser så mycket. Vill inte bli sjuk ska ju till en kompis imorron...

♥Ses snart♥

Kommentarer
Postat av: fotonich - smyckedesigner

Fin blogg du har.



P.s har just nu frågestund på min blogg nu, frågorna skall handla om att vara egen företagare . Har du någon fråga ? =)

2010-01-22 @ 16:00:10
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0