förebild nr:1


Är en utav våra mest talangfulla artister genom tiderna. Hennes sångröst är magisk och den fyller allas hjärtan med glädje. För mig är hon förebild nr:1

2007                                                                       2008

2008                                              2008 domstolen

2009                                                                        2009-2010

Hon är en mästare på uteende och frisyrer. Men har alltid samma fantastiska musik att spela för oss. en heldel låtar skiver hon själv och hon har sjungit med bla Chris Brown, Jay-z och Kayne west och många fler.

Jag kan inte beskriva henne med ord, för jag vet inte hur jag ska skriva utan att det ska låta som en uppsats eller som en skvaller tidning.
Men hon betyder mycket för många och även för mig♥

♥Kramisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0