Måndag... Igen

Då var det måndag igen..
Tur att vi hade idrott idag :) Så himla roligt, redskap♥Micki
Jag klarade det mesta men inte stå på händer delen. Kan inte gå på händer. Läraren sa att väldigt få kan det....

Iallafall så ska jag cykla senare idag, längtar jättemycket♥ Tycker det är så himla skönt att bara få cykla av sig lite. Speciellt när man är arg på någon som jag är nu...

Ska kolla lite på bilder på mina tre närmaste kompisar: Messie, Alicia och Kristen.
Dom är mina tre närmaste kompisar♥ Och jag litar på dom till 100% :) Det roligaste är att jag har hittat en serie böcker där deras namn finns med. Bara att där heter hon bara messie. Messie (min kompis) heter igentligen Mesinda... Men iallafall xD

Ses senare kanske ... efter jag har duschat kanske♥

♥Kramisar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0