Glad Lucia<3

Mår fortfarande inte bra. Vi åt just förrätt och jag åt typ en tugga och sedan var jag mätt!
Hur ska jag kunna äta varmrätt?
Pappa fyller år idag det är är därför vi äter så mycket mat! (eller dom andra snarare)

Iallafall så ville jag bara säga:


Eller vad man nu säger :)
jag kommer njuta av den genom att:
* Vara med familjen
*Fira pappa
*(förhopningsvis)äta mat
*se på en bra film <3

Tyvärr åker Philip, Sara och Oni hem idag :´( Jag kommer sakna dom alla tre, men speciellt Oni<3
Det är så mysigt att vakna och direkt krama henne och bara se henne skutta runt och leka!
Men men, det är en lång väg hem för dom och det blir ju jobbigt för dom att åka senare!

Önskar verkligen att jag kunde få en egen katt (som Oni) att mysa med och leka med :)<3
Jag låg i min säng och var lite dyster över att jag var sjuk. Och då skuttar hon upp i min säng och nosar mig i ansiktet och då blir man genast gladare<33

Men nu ska jag snart äta (om jag får i mig något, jag har inte ätit mat på hela helgen!)

Ha en bra luciakväll :) Imorron är det skola för er men jag har inte skola förns på tisdag. Om jag inte blir sjukare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0