I´m back :)

Jag är tillbaka :). Har köpt julklappar till tre personer (Ca: 3 saker var till tre personer)
Måste göra labrapporten som ska lämnas in på tisdag men det är så segt.
Iallafall så ville jag bara säga att jag älskar A, S & MP <3<3<3
Dom finns alltid där för mig på olika sätt, och trots att jag gjorde slut med Erik för bara några veckor sedan så stöttar han mig iallafall, Det är svårt att inte vara med honom för jag saknar honom. :´( Men det funkar inte alltid, och han vill alltid lite längre eftersom han är äldre. Men jag vill bara att du ska veta Erik, jag kommer alltid älska dig och jag hoppas du kommer gilla min julklapp till dig<3 

Nu ska jag kolla runt lite, ses <3



 

Kommentarer
Postat av: erik

jag älskar dig också!

Och det är såklart jag kommer stötta dig. Jag må vara kille men dum är jag inte. Hoppas det går bra i skolan, behöver du hjälp, ring. Du vet mitt nummer :)

Kram erik.

2009-12-06 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0