Morgon?

Inte riktigt morgon direkt. Men jag vaknade för en timme sedan :)
Som sagt så var jag uppe vid halvnio och hade då sovit i ca:4 timmar....
Då gick jag och la mig igen och trots att jag är sjuk så var jag tillräckligt trött för att somna om igen så nu har jag väl sovit ungefär 6-7 timmar inatt...

Känner mig inte pigg alls, jag har fått feber :( Antagligen blir jag hemma imorron vilket är skit eftersom jag bara vill vara i skolan dom är sista dagarnax...
Sen är jag ju ledig i typ 19 dagar <3 Och då kan jag ju sova och sånt. Men är man sjuk så är man...

Helgen har varit jätte "trevlig", klockan halv tio ungefär kom Sara och philip :) Vi kollade lite på finalen av Idol (även när man fick se erik vinna xD) och sedan gick vi och lade oss.
På lördagen åt vi frukost och jag var jätte mycket med Oni<3 och lekte med henne, trots att jag antagligen borde legat i sängen. Vid två kom bussen och hämtade oss till kryssningen, där stod vi och frös jättelänge innan vi fick gå in. På båten gick vi och åt julbord :) det var faktiskt helt okej. Jag åt tyvärr bara en halv tallrik kanppt för jag mådde inge bra :(...
Sedan lyckades jag få i mig lite glass som kylde ner halsen vilket var bra eftersom den gjorde ont och "kliade".

När vi lade till på Åland gick vi upp till baren och jag fick först en grön drink och sedan en Orange :)<3 Jätte goda var dom. Vi gick även och kollade på Taxfreen och köpte mycket tuggummi till mig (och lite till sara och philip+ en toblerone till dom) Sen satt vi bara och pratade tills vi var framme i grisslehamn igen. Då åkte vi hem och pappa somnade redan halv nio eftersom han inte sover så bra. Men jag, mamma, sara och philip satt kvar lyssnade på musik och åt lite chips (dom) och drack lite julmust :)
Idag har vi inte gjort något speciellt. Förutom att jag har försökt sova lite. Vi skulle ha åkt till norrtälje och köpt julklappar men nu gick det förstås inte :(!

Men vi ska snart åka! Jag måste plocka undan lite. (mamma har gjort det mesta men mina saker lät hon bli :D)

Ses när jag är frisk<3<3<3


Kommentarer
Postat av: amandaaamanda

gud vad mysigt, själv vaknade jag sju av att nån tände lampan :S

2009-12-14 @ 12:54:40
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej. Kolla in min svinbra, nystartade modeblogg!

2009-12-14 @ 12:58:27
URL: http://mariava.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Krya på dig !!!:O

2009-12-14 @ 13:23:16
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0