Svar på mejl :)

Fått flera mejl och tänkte svara på ett av dom :)

Hejhej, tycker om din blogg. Läser den ofta, men jag undrar om inte du kunde ha mer mode i din blogg det skulle vara kul och se vad du gillar och vad du tycker är snyggt <3 Älskar själv mode och vill gärna ha lite tips, sen skulle det vara kul om du kan ha med outfits bilder i din blogg.
Kram Elisabeth

Vad kul att hon frågade, har själv tänkt skaffa en ny kategori typ "mode" eller nått. Jag gillar själv mode.
Men i skolan föredrar jag tjocktröjor för att det är svinkallt i skolan och för att det är mysigt :)
På fritiden har jag dock lite roligare kläder, typ fina tunikor, t-shirtar osv.

Men till frågan.
Ja jag ska ha med mer mode, jag har lite kräsen smak. Men brukar kunna hitta en hel del på nätet som jag gillar. Speciellt stora mjuka tröjor. Det är mysigast att bara ha på sånna och jeans eller tights!

Outfits kommer jag också börja ha nu när jag har en fungerande digitalkamera. Men jag måste lära mig först hur jag ska lägga in dom på datorn. är inte oteknisk men jag är inte van vid det. Jag andvänder ju mest min kamera på mobilen. Och annars när jag lånat någon utav kamerorna vi har i familjen då har pappa lagt över dom.

Men som sagt kommer det en ny kategori och mer outfits bilder <3

ska kolla på fler mejl. jag ska skapa två nya kategorier.

Ses snart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0