Im back :D

Nu är jag tillbaka, satt och pratade lite extra länge. Sara kommer imorrron <3 Såå glad, saknar henne jätte mycket :´(! Då blir det skvaller och sånt "Love it" xD

Hade basket idag, har äntligen kommit igång. Älskar idrott och basket. Vi vann och förlorade. Vi körde typ fia-me-knuff (stavning?) Skit kul :D hade även redovisning. Men jag och ronja slapp :O Så skönt, ska inte göra förns på torsdag eller fredag så vi hinner fixa lite till med den. Ronja är verkligen snäll, och rolig. ;) Jennifer och Hanna å´s redovisning var bäst. Den fick en verkligen att tänka efter ordentligt :´( Tänk vad hemskt det är i världen.
Men om man har det bra ska man vara glad och nöjd över det man har. Så jag njuter så mycket jag kan <3
Henriks, Willes och Anoush´s redovisning var typ 20 minuter och max gränsen var 10. men aja, våran är inte så lång men det tycker nog dom i klassen är bra. Det blir lite segt att lyssna så länge.....

Lägger in lite höstbilder i nästa inlägg. Om mobilen anslutningen funkar. Det blir en höstspecial :)
Ska skriva min "önskelista" och ge den till mamma och pappa. Önskar lite allt möjligt, me jag skriver vad senare. Ska även se på seriestarten av "Fashion" <33 Vill bli modedesigner som jag sa tidgare, skulle vara jätte kul :D Men nu ska jag bara försöka klara den där matten och spanskan. Pluggade matte idag, har ju prov på fredag, det gick oväntat bra. Fattade vad man skulle göra och räknade flera tal :D Lycklig <3

Blir en lite vinter bilder bara för att jag längtar till vintern <33


Frost och snö, vad mer kan man önska sig. Jul kanske :)

Julkulor är så vacker på julen :D

Längtar så mycket till julafton, eller jul överhuvud taget. Det är ledigt, kompisdagar och snö :)<3

Lägger in bilder i min Hösspecial :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0