Skoldagen

Vanlig skoldag, har faktiskt gått jätte fort.
Fick inte röra på mig så mycket på idrotten så jag gick en promenad på lunchen :)
VI gjorde typ lekar, anyway var i täbban idag och gick bara runt i affärerna. Hade inget för mig, det var faktiskt riktigt avslappnande. Det var skönt att bara få vara själv.  Köpte en halsduk (svart), ett par vantar (bruna, med rosetter) och 2 örhängen i guld och silver :)<3'
Det en lyckad dag. Hittade inget annat, eller jo men orkade inte köpa mer.
Ska till näsbydal imorgon ska bli kul att träffa Lollo igen <33 Saknar henne, kommer även lämna inbjudningarna till kvällen :)

Imorgon bli outfiten följande:
Randig tröja från gina tricot
Jeans från ?
Halsduk och vantar från Åhléns
Örhängen från Ur och penn
Jacka från MQ
Och skor från Bianco (stövlar)

Tar kort imorgon innan jag drar till tibble, lägger in det när jag kommer hem.....

Ska sova nu, måste orka gå upp imorgon <33

PUSS

Ps: Här kommer några bilder från dagen:

Parfymen jag vill ha<3

Ljus och stenar, det är mysigt :)

matteböcker inte så mysigt xD

testade vitmin dricka Mums <33

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0