Tisdag morgon!

Godmorgon :D
Gick upp klockan sju och åt fil till frukost <3 ska gå om 15-20 minuter.....
Det är tisdag idag vilket betyder att jag inte slutar förns kl:15.05. Då kommer jag hem och bloggar, måste dock fixa med labbrapporten. Den är till idag men jag glömde göra den :O Lämna den imorron. Nu ska jag till skolan och jag längtar efter att få träffa........!!! Vet ni vem ?! :) Det är en hemlighet <3 xD
Kanske berättar någon gång men jag tror inte det, det är personligt. Men han är snygg det kan jag lova.
Fast jämfört med Erik är han inget ;) Erik kommer alltid vara den bästa <33 SKa träffa honom senare i veckan. Då ska vi bara ha en mysig kväll tillsammans :)

Ska gå om typ 10 minuter nu. Så vi hörs :D

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0