1 oktober

Min nya blogg här ^^

Jag kommer skriva om mode, kärlekstips, presenttips och bara mitt vanliga tjatiga urtråkiga liv ;)

Var i skolan idag, no 75 minuter såå tråkigt. HAr släpat med min dator tre gånger den här veckan i onödan. Har typ vält med cykeln, och det är den dumma datorns fel -.-

Men å andra sidan har jag fått en plasma tv och en ny bärbar dator xD Mitt liv kanske inte är så tokigt fast jag letar efter ett bra sätt att gå ner i vikt, hatar min kropp älskar mitt ny uppklippta, slingade hår :) <33
Okej en presentation:

Mitt namn:
Michaela (med typ 100 smeknamn, kallas helst Mickan, Micki och mina närmsta vänner Michan<3)

Stad:
Stockholm, Täby
Lite finare lite bättre xD
Intressen:
Kompisar, fritid, rida med mycket mer
Ganska trist liv.....
Kompisar:
Smulan <33, Malin <33, Johanna? och fler ^^
Utseende:
blont slingat hår(ej färgat), mellan lång, "normal", gröna ögon, svarta ögonfransar, mörkbruna ögonbrun <3
Orka resten......
Mål:
Att bli smal, och populär Haha eller inte ^^

Förhoppningar:
Eh, vem bryr sig!? -.-

Kille?
Neej, dom är bara arroganta skitstävlar! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0