Filmtips♥

Här kommer mina filmtips :)♥

Ice Ages 3 Det våras för dinosaurierna- MMMM (4/5)
Väldigt rolig film. Bättre än dom andra. Men den första är fortfarande bäst♥
Wallander Skytten-MMMMM (5/5)
Grymt bra!! Man blir berörd, känner medlidande och sitter spänd från början till slut.
Den här gången har dom verkligen lyckats♥
Up! MMM (3/5)
Rolig, ganska spännande och påhittig. Dock saknade den det lilla extra som får en att sitta klistrad.
Transformers: The revenge of the fallen MMMMM (5/5)
Så himla bra film! Jag satt klistrad hela tiden. Och den är mer än 2 timmar lång. Jag älskade den filmen. Verkligen värd att se.♥
Harry Potter och halvblodsprinsen MMMM (4/5)
Spännande, lång och dramatisk. Vid vissa scener hoppar man högt. Bra gjord, häftiga effekter. Den var lite seg ibland vilket gjorde så den inte fick 5 av 5.
Twilight New Moon MMMMM (5/5)
Hundra gånger bättre än den första. "Varulvarna" var jättesöta^^ vilket nog inte var meningen..
Men den hade flera effekter som var välgjorda och jag satt och tittade utan att en ända gång släppa blicken från skärmen. ♥♥♥

Dom filmer ni bara måste se som är verkligen skit bra det är : Wallander skytte, New Moon och Transformer, the revenge of the fallen..

Klart bäst på hela året♥

Men nu ska jag ta ett glas cola (förhoppningsvis tar det bort hostan och kliandet i halsen) och sätta mig hos pappa ett tag<3♥
Om ni har något/några tips mot hosta och irriterad hals snälla berätta då:) Jag behöver dom verkligen.. Jag har blivit sjuk igen! Andra gången på jullovet :´(

♥Puss&Kram♥ (eller eftersom ni inte ska bli smittade blir det bara kram)




♥Kramisar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0