Resumé av 2009 :)♥

Här kommer en resumé från år 2009♥♥ 

Hunnit göra slut med samma kille 2 gånger:
Ja, vårat förhållande var komplicerat. Nu är vi bara vänner..
Mitt val för att han är något år äldre och vi hinner inte ofta träffas..
Bråka med någon i klassen och ångrat det:
Japp, jag har bråkat med flera (eller snarare tjafsat) och jag ångrar allt det!
hatat någon som man samtidigt gillat jättemycket:
Ja! Säger inget namn. För jag han har sårat mig för många gånger!***
Hatat någon:
Nej, bara ogillat någon!
Varit "kär":
Flera gånger. Men inte på samma sätt. Vissa mer eller mindre♥
Fått ditt hjärta krossat:
Av samma person som jag pratade om innan!***
Få dyra presenter utan anledning:
Japp, dator och plasma tv. Är glad men tycker att jag inte borde fåt dom kanske!...
Ångrat något du gjort:
Aa, ett par gånger. Gäller dock mig själv ingen annan..
Sagt något du önskar du hade sagt tidigare:
Japp, då kanske han skulle sagt det han sa tidigare.
Trott du skulle ta livet av dig:
Nja, kanske ett tag i vår/höst..
Önskat att du kunde sjunka genom golvet:
Flera gånger, hoppas det inte händer år 2010
Gjort något riktigt pinsamt:
Nej, inte än :)
Varit full:
Nepp
Tagit droger, eller knarkat:
Absolut inte! Jag vill inte få färre hjärnceller.
Tyckt om någon i skolan:
Gör fortfarande det. Ej i våran klass. Och ni som vet vem det är får inte berätta något! -.-
Önskat någon du känner var död:
Nej, jag har aldrig önskat det.
Bytt skola:
Nej  det var år 2008


Det är svårt att komma på sånt här, säg till om ni har några sånna här "påståenden"!♥

Nu ska jag hitta lite bilder att lägga in, på saker som hänt i år!♥

♥kramisar♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0