Ledsen.nu

Ni vet att jag har pratat ett tag om att jag verkligen vill ha en katt!?
Mamma vill också ha en men pappa tycker att om han ska ha ett djur så ska det vara en hund och vi kan ju inte ha en hund eftersom ingen av oss kan gå ut med den.
han är så självisk, han tror att jag är 5 år och inte försår vilket ansvar det är att ha en katt, eller ett djur över huvud taget. Men det är såklart att jag fattar det.
Men vi kommer inte kunna ha en hund förns jag flyttar hemifrån eller mamma och pappa (eller någon av dom) går i pension.
Vad ska jag göra?


Hjälp mig, jag vet inte vad jag ska göra, det känns så hemskt. Varje dag jag kommer hem från skolan tänker jag: "Gud vad mysigt det skulle vara att bli mött av en söt katt!"
Men om pappa är så självisk så går det ju aldrig!!!
Vem vet när jag flyttar någonstans där jag kan ha djur!?

HJÄLP!!!!!



Kram från en deprimerad och ledsen Micki <3 :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0