24 oktober

Hej hej! :D

Sorry för dåligt update hehe xD Smulan var här igår och vi hade as kul med webb cameran, jag visste att jag hade en men inte hur man satte på den eller hur många effekter det finns :D Det är skit kul, men tyvärr ville inte hon vara med på bilderna. Jag har en hel del bilder men hon ville inte att jag skulle visa dom på bloggen.....

Men jag tog en bild på hur jag ser ut idag......


Jag har på mig en lång tröja med knappar från Gina Tricot :D


Men en bild jag tog igår, tror inte smulan är med på den....


Nu KAN hon faktiskt inte klaga, hennes ansikte syns inte :D


Hon är jätte bra på att rita <3 Allvarligt, hon är jätte duktig :D


Prinsessorna Micki och Smulan :D Haha xD


Första bilden jag blev OK på :D Älskar mitt hår. (jag vet jag låter som dessie) xD

Aja jag orkar inte lägga in fler bilder. det blir bara ett eller kanske två inlägg idag, jag är skit trött. Jag var uppe jätte sent igår och såg på film med Smulan :D

Ses :D Puss på dig Smulan <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0