Lovely

Kan inte säga mer än att jag har det jätte mysigt.
Sitter vid mitt snygga svarta skrivbord med min nya svarta laptop i knät och har luktljus tända som sprider en svag doft och julmusik (jag vet lite tidigt, men jag tycker det är så mysigt)
Älskar min nya dator, så mycket snabbare än min gamla -.-

Har kollat på Kissie.se, tycker hon är egotrippad. Läppförstorning och så skriver hon att hon är bäst hela tiden. Men aja det är hennes liv, själv har jag mitt eget som kanske inte direkt är lika intressant. Hehe xD

Hade idrott idag, basket. Tycker det är kul men idag bokstavligt sög jag. Kunde säkert ha satt 25 skott, satte 15 :O. Det var inte min dag helt enkelt. Ska jobba med Ronja på geografin, skulle vilja säga till henne att hon på skolavslutningen såg ut som en fotomodel, men jag vill inte att hon ska tro att jag smörar. undrar om jag får göra allt igen.... LOL det får jag typ alltid göra, jag borde skaffa samma bitchiag attityd som Kissie. Är för snäll, fast jag var lite taskig mot bella idag. Lovar det var inte med flit, jag tyckte bara det hade varit en sådan skit dag.

Var i täbban idag, hade lust att köpa en chailatte, men det fick bli en cola :( Om jag fick välja skulle jag bara äta chailatte ^^ sååå gott.
Började även äta GI idag, super gott. Glömde fota maten, men den bestod av:

MM´s GI sallad:
grön sallad
gurka
paprika
fetaost
avokado
skinka
gröna oliver

Det är bara att dela allt i lagom stora bitar och lägga det snyggt på tallriken så är det roligare att äta.

Aja lovar, ska snart lägga in lite bilder. Måste bara klura ut några små saker. Tror jag föresten har bestämt lite mer vad jag ska bli när jag blir stor, mode designer.. inte för att vara lite självgod som kissie men jag har sjukt bra smak när det gäller kläder. Har tyvärr inte jätte roliga kläder själv, men det ska det bli ändring på snart.
Har redan ett par ursköna mjukisar på mig med matchande tjocktröja på mig xD

Natti <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0