Helt klart..

....den bästa serien ever :)
Det jag fick av pappa igår var en "låda" som vi även har en på landet och en här hemma. Man kan lägga in en massa filmer, foton och serier på.

Pappa har fyllt den med filmer och 3 utav mina favorit serier. Bla Ghost Wispers, One tree Hill och OC<33
Älskar det =)<3

Vi spelade Badminton på idrotten idag, älskar verkligen det. Idrotten är den ända tid på veckan som jag kan känna mig fri på :D Annars känner jag mig bara instängd i en låda.
Jag vill bara ut, få vara den jag är. Jag förstår inte varför det är så svårt i den här klassen.
Eller jo jag vet, Men eftersom det jag kommer skriva kommer göra dom i klassen arga så tänker jag inte skriva det!<33

Jag ska fortsätta rita och kolla på One tree hill.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0