Tack så mycket :)

Haha fick många komentarer om min och malins lilla grej om kissie :) Tycker själv att den blev ganska rolig^^

Hur som helst så ska vi åka på lördag till en kattuppfödare och kolla på en katt som heter Signe (vi ska döpa om den) här kommer lite bilder på henne^^DSC_0639.JPG
Signe
Söt vad :) Kan redan se henne som en del av familjen^^

Nu ska jag snart äta, på måndag blir det GI igen. Ser fram imot det, tycker det är mycket godare och det är ju nyttigare än vanlig mat. :)
En fråga till er:

Har ni några bra kattnamn? Hona blir det tror jag, men vet ni andra hane namn skriv gärna dom med ^^

♥Kramisar♥
(Är fortfarande sjuk, så jag håller mig till kramisar^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0