Bloggarna :)

Detta är vad jag tycker om bloggar som många läser.

Paow-Söt tjej, som tyvärr ibland går lite för långt. När hon börjar hänga ut sina vänner så!
Hon srkiver roligt, och har bra humor. Måste bara lära sig vart gränsen går!
Dessie-Kan vara ganska rolig, och skriver ganska bra när hon uppdaterar ofta. Men hon är väldigt jobbig när hon hela tiden skriver saker som: " Naw visst är jag söt" eller "nu blev ni avundsjuka va". Det stör bara folk. Visst hon ser väl okej ut. Men borde lära sig seriöst vad som är okje och vad som inte är det!
Kissie-Gillar jag inte alls. Hon är bara tjatig hela tiden. Och skriver hela tiden att hon dricker och sånt. Borde skriva andra saker också. Annars kommer hennes läsare tröttna.
Fokis-Rolig tjej som ser på livet på sitt sätt. Behöver inte göra sig till eller provocera. Hon får läsare för den hon -är. Hoppas hon får det riktigt kul i Thailand och bjuder oss på många fina och roliga bilder ^^
Kenza-gillade jag förut. Men jag har börjat tröttna på att hon hela tiden skriver samma sak hela tiden. Och tar likadana bilder och andvänder samma kläder och är med samma människor. Kan hon inte göra något anurlundas som omväxling. Hon är bara på Village och Collage hela tiden. Blir väldigt tråkigt!
Hon har en väldigt söt hund<3 Älskar hennes bilder på den. :) Och Kenza är väldigt "vacker" på sitt sätt. Som är anurlunda och passar i röttläppstift.<3
Blondinbella-hon är lite för seriös för min smak. Men jag gillar inte heller att Kissie och Dessie är på henne hela tiden och även Paow ibland. Hon är inte fet. Hon är bara inte anorexia smal. hon är naturlig och passar i det. Så sluta hacka på henne!
Egoina-Är väldigt rolig :) Hon skriver varierat oc roligt. Men borde skriva längre och fler inlägg. Vissa inlägg är en mening -.-
Peter08-åker bara på sin syrras såkallade kändisskap. Han borde försöka själv istället. Ser sig själv som en tjejexpert och blir väldigt dryg ofta. Tycker han borde skriva roligare saker. Och sluta skriva om sin dumma syster hela tiden! (för er som inte vet det så är peter kissies bror)
Gaybloggen - Är verkligen super härlig. Han vågar vara den han är och han är nöjd med det! Skiver också väldigt varierat och uppdaterar ofta. Skriver både långa och korta inlägg.
Det jag inte gillar med honom är att han röker. Men annars är han skit skön :D

Det var nog alla! Av dom som jag läser iallafall :)
Hoppas ni vill säga vad ni tycker om dom. :) Ha en bra kväll så hörs vi senare. Om jag inte svimmar. Jag ska nog  gå ner nu och försöka vila lite. Känns som om jag ska svimma!


Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Fin blogg! :)

2009-12-14 @ 18:34:07
URL: http://lixomlinneas.blogg.se/
Postat av: calle

Håller med dig om vissa, inte alls om andra! Btw, jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ett SF biokort laddat med 220 kronor, kika in vettja? :)

2009-12-14 @ 19:08:04
URL: http://calleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0