God jul<3

God jul, kommer inte blogga för att en massa folk kommer. bla syrran, philip, Stephanie, Karro, Lollo, Malin, Sofie, Jennifer, Max, Tommy, Hanna med flera. Kommer inte hinna för jag ska vara med en del av mina vänner den del som inte är utomlands i thailand och new york :)<3

Sen vill jag bara säga en sak, om du tycker något om mig, säg det inte. Jag kan anmäla er om jag vill men jag gör det inte. För jag orkar inte hålla på. Skriv inte om saker ni inte har att göra med, ni vet inget om mitt liv, mina intressen eller det ni förösker säga i era komentarer. Låt bli bara, det är jul och jag orkar inte hålla på med er. Har ni något snällt, eller vettigt att säga säg det om inte håll käften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0