Godeftermiddag :)

Godeftermiddag allihopa :)
Kom precis hem från en promenad ute i snön, och tog då självklart med mig min kamera ^^
Lovar att lägga in dom på datorn, ni får se dom senare idag <3
Sitter bara här med mamma, lyssnar på musik och äter en av våra små lussebullar :D Vi bakade dom på julafton så vi har självklart inte hunnit äta upp dom xD
Måste städa undan alla mina hästtidningar, och sälja dom. Om ni är intresserade eller vet någon som är det mejla då till: [email protected] eller skriv en komentar :)<3

Nu ska jag fika klart, måste dricka upp teét!
Ses senare<33


Bild från Google.se

♥Puss&Kram Micki♥



Kommentarer
Postat av: Katarina

Härligt, härligt:D

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll och morgondag♥

2009-12-29 @ 23:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0