Haha♥

Jag läser en del av era mejl♥
Ni är så roliga, ni har så många roliga ideér och sånt♥

Men iallafall, gick iväg och satte på mig allt smink (hade verkligen tråkigt) och tog sedan ett par kort.
och gud jag såg inte klok ut!
Och det tog en evighet innan jag fick bort det.. Det satt så hårt, och var så mycket.
Pappa kom in genom dörren och skrattade och sa PANDA! :D
Håller verkligen med...

Iallafall, fortsätt mejla, besöka och svara gärna på läsarfrågan^^ Så samlar jag ihop era åsikter i ett inlägg♥

Nu ska jag se på film eller nåt med mamma och pappa♥♥

♥Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: steffie

Har inte mejlat än men jag ska nog göra det :)

2009-12-29 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0