Julkappar :)

Får visa på bilder från nätet nu, för jag tog bilder på sakerna men jag ska läsa lite hur man ska göra innan jag lägger över något. Så ni får se dom här bilderna istället :)

Juklappar 2009

En Compaq dator som jag fick en månad innan jul ungefär.

En plasma tv av pappa också innan jul :)



Inte riktigt en sådan, lite större.

En vinröd kamera, hittar den inte på nätet, så ni får vänta lite...

Ett par hörlurar till min ipod jag ska köpa.

En Fancy parfym (fick den någon vecka innan jul)

En jättefin rosa klocka :)

Fin eller hur :) Fast den är av märket Victoria Beckham (för er som inte vet är det en krona med diamanter)

En massa smink, bl a ett puder jag önskat mig väldigt länge+ ett puder till. Ett par lösögonfransar (som jag aldrig ens testat att ha innan :O), läppstift (urhäftigt nyans), läppglans.

Och fick av pappa en låda med smink^^ Det var härligt det är lite roligt att pröva sig fram, älskar en brun nyans med lite glitter i :)<3

En del småsaker också, ska träffa tommy och hanna och thomas och britten sen och då kommer jag få ännu mer.

Känner mig bortskämd. men jag vill inte att folk ska ta mig som om jag är en snobb för det är jag inte, dock gillar jag att skämma bort familj och vänner xD <333


Aja, ses sen hoppas ni får en bra helg :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0