Resumé 2♥

Jag lånade den här från Ada :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Neej, tror inte det. eller en sak men det berättar jag inte i bloggen :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag hade ett och jag klarade ungefär hälften av löftet...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag inte...
4. Dog någon som stod dig nära?
Lina och Marah. Och dom betydde mycket för mig även om vissa inte förstår det..
5. Vilka länder besökte du?
Inga, det här var andra somaren i hela mitt liv jag inte åkte utomlands..
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
¨Ja, johanna! Jag hoppas hon kommer tillbaka 2010<3
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
8 januari, 15 juni (är inte hundra på dom). 
8. Vad var din största framgång 2009?
Bloggen!
9. Största misstaget?
Att lita på Max. Och att jag förlät honom.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag blev överkörd. Och så har jag varit sjuk (men 40 graders feber är normalt för mig)
11. Bästa köpet?
En liten svart axelväska. Och mina sneakers<3
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tidningar och hemligt. Men har inte spenderat så mycket i år
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När min blogg fick fler besökare och när jag fick åka till öland med smulan (i år igen, lika roligt varje gång<3)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Replay, Happy birthday, Sorry, blame it one me och Halo (inte med beyoncé)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
HEMLIGT! & varit med Marah och Lina<3
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
varit med Max!
18. Hur tillbringar du julen?
Med min familj på landet<3
19. Blev du kär i år?
Ja, 2 gånger. Och ena gången slutade med katastrof....
20. Favoritprogram på TV?
Sex and the city, One tree hill & CSI
21. Bästa boken du läste i år?
Twilight (som även vad det sämsta...), clique och Gossip Girl
22. Största musikaliska upptäckten?
Lady Gaga, Iyaz, Akon :) (kände till akon sedan länge men hittade en massa bra låtar i år<3)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Presentkort jag kommer faktiskt inte ihåg mer...
25.Något du önskade dig men inte fick?
Hund eller katt... Och plasma tv..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var på landet, satt på en klippa och drack campagne<3 (med mamma och pappa)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag fick en katt, om jag inte träffat Max och om jag inte johanna hade försvunnit...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ganska mörk, många koftor (jag älskar koftor och tjocktröjor.) Och ganska skön..
29. Vad/vem fick dig att må bra?
Mamma, pappa, sara, Malin, Smulan, Stephanie och några andra..
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen, har aldrig gillat en kändis på det sättet x..
31.Vem saknade du?
johanna, Max (ibland) och syrran..
32. De bästa NYA människorna du träffade?
Agnes, Becca, daniella och matilda.
33. Vem skulle du vilja läste det här?
max!! Jag vill att han ska veta vad han har gjort!
34. Vad skulle du vilja ha nästa år, välj 5 saker?!
1.HEMLIGT, HEMLIGT, mer pengar, fred och mindre svält och krig!!! (ärligt svar!)

♥Kramisar♥ Om jag inte hinner blogga mer, så önskar jag er ett GOTT NYTT ÅR!!♥ Ses nästa år :)<3


Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Idag är det NYÅR!

Så vad gör du? :D



Du får ha en superbra kväll :)

Kram / Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-31 @ 22:24:03
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0