Shoppat och gått!:)

Kom precis hem ifrån en liten shopping runda med mamma. Tog med mamma för hon är ett mysigt sällskap och jag tycker väldigt mycket om henne.
Sen kom jag på efteråt att hon betalade allt :O Utnyttjar inte henne, hon ville betala :)
När jag skulle fota lite såg jag att batteriet var slut så det blev inga bilder den här gången heller.
Men när jag åker och stor shoppar med Malin så lovar jag att fota. Vare sig det blir med mobil eller kamera<3

Det jag köpte var:
*Ett par svarta knästrumpor att ha över jeansen :)
*3 böcker jag velat ha länge (bla forts. på gossip girl en ny bok)
*Ett block att skriva i (av bättre slag lite dyrare :/)
*Pennor och sudd(älskar att skriva)
*Fondation (ljus eftersom jag är ganska ljus)
*En tidning
*Kajal penna+ läppglans
*och strumpor :)

Jag sa att jag shoppade lite!
Men det var saker jag behövde och då måste man ju köpa det.

Jag kommer ju få ett par julklappar till av Britten och Thomas och jag hoppas att det är presentkort på typ 1500-2000 kr på hela täby C så jag kan shoppa sen <3:)

Men nu ska jag fortsätta kolla på kattanonser och fakta om dom. Mamma har triggat igång ordentligt på det här med katter. (vi har haft en innan men det var ett tag sen) Vem vet det kanske blir en katt snart <3

Vi funderar mycket på en Turkisk Van eller turken som den kallas xD
Dom aporterar och gillar vatten (vilket är väldigt ovanligt^^)

Dom är oftast vita med två brun/röda fläckar på huvudet och en brun/röd svans ^^
Ursöt!

Ses<3


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Kul att du tycker det:) Tack!

2009-12-28 @ 19:15:48
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vad söt katt! ;)

2009-12-28 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0