Söööt :)

Jag vill ju ha en katt, men allra helst en hund <3
Och jag har faktiskt börjat tycka om vissa sorters små hundar. Ungefär som kenzas hund. :) Den är så gullig <33
Så när jag flyttat hemifrån och har ett bra jobb som jag kan vara hemma en del ifrån så ska jag köpa en söt hund. Typ en liten hund som hag kan köpa små söta saker till :D

men nu har jag pluggat till "provet" imorron. Det är bara två saker jag glömmer bort hela tiden :/ men jag får väl träna lite till. Men det är så himla tråkigt att bara sitta och läsa om och om igen!!!!!
Lyssnar iallafall på "Halo" låten från haley i One tree hill världens bästa serie <333

Nu blir det ett par bilder från en sliten Mickan, hoppas ni kan tåla det i skolan.
Gillar två personer i skolan, vilket är ett problem. Kan ni gissa vem den andra är. Och ni som vet vem den ena är, ni får inte berätta det för någon!!!!
Men nu ska jag njuta av lite musik och sedan ska jag sova vid tio vilket är väldigt tidigt för mig.....


Sov gott<3


Tar oftast bilder med den effekten för den är så cool :)


Fastnar inte på bild idag, är för sliten för det..... (och nej, jag har inte en halv tumme ;D)

Ha det bra<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0